"Azərişıq" əhaliyə müraciət etdi

28 Fevral 2021 17:20    427 Baxış   
"Azərişıq" əhaliyə müraciət etdi

"İnformasiya sistemində aparılacaq yenidənqurma işləri nəticəsində smart kart ödənişlərində 10 günlük problem yaranacağı haqqında sosial şəbəkələrdə yayılmış, abonentlər arasında çaşqınlıq yaradan məlumatlar dogru deyil və həqiqəti əks etdirmir".

Bu barədə "Azərişıq" ASC-nin yaydığı məlumatda qeyd edilir.

"Azərişıq" istehlakçıları belə məlumatlara inanmamağa çağırır:

"Bütün abonentlərimiz, o cümlədən smart kart istifadəçiləri də, hər zaman ödəniş etdikləri qaydada istədikləri vaxtda və yerdə rahatca ödənişlərini apara bilərlər".
Bölməyə aid digər xəbərlər
Xəbərlər
Bütün xəbərlər
Ən çox oxunanlar